Čas pro hrdiny

5.12.2019 17:13 - York
LokiB píše:
Jo, proč ne?


Tak třeba proto, že pořád není pořádně sepsaná. Ale uznávám, že to je dost argumentace kruhem.

Nemyslel jsem to každopádně jako hodnocení Omegy, ale jako postřeh, že vykašlat se na vysvětlování těhle věcí mi svýho času dost pomohlo. Navíc to zmenší objem textu, kterej musí překousat každej, kdo by k němu Jersonovi chtěl třeba něco říct.
5.12.2019 18:59 - Jerson
York píše:
Jakým způsobem se to k němu dostalo? Nebylo to náhodou referencí od nějakého zkušeného hráče?

Podle svých slov narazil na pravidla tady na Kostce, přečetl si je, začal podle nich hrát a o rok nebo dva později mi poslal pár otázek. To že ani tenkrát nebyli a pořádně sepsaná ho zjevně neodradilo.

Každopádně uvidím, zda se k tomu vyjádří taky někdo další.
8.1.2020 09:11 - Jerson
O víkendu jsme hráli další misi, a mně se pomalu vynořuje jeden problém, nebo tedy příležitost.

Různé postavy potkávají různá NPC. A vzhledem k tomu, že se hráči v herní skupině střídají, může se snadno stát, že konkrétní NPC má nějakou zkušenost s agentem jednoho hráče z jedné mise, úplně jinou zkušenost s agentem jiného hráče z druhé mise, a následně se tihle dva agenti sejdou a NPC musí reagovat na ně oba.

Druhá věc je samotná reakce, kdy NPC třeba zjistí, že člověk, který ho chtěl zabít, a člověk, který mu chtěl pomoct, ve skutečnosti spolupracují - ale s tím bych si dokázal poradit.

První věc je, jak si zaznamenávat, s jakou postavou má dané NPC jaký vztah, co mu řeklo a neřeklo. Protože ve hře je mezi misemi pár dní, deset misí (herních sezení) od sebe může být třeba jen měsíc herního času, ale v realitě uplyne minimálně měsíc mezi dvěma misemi, takže si jen těžko pamatuju, co kdo komu řekl. Když si to nepamatují ani hráči, tak to tolik nevadí, horší je, když hrajeme po půl roce a jeden hráč mi řekne "toho znám, ten mi vysvětlil danou záležitost" - a já si to pamatuj jen matně.

Zatím zkouším po hře si psát k jednotlivým NPC, s jakými postavami hráčů se setkaly a k čemu došlo, ale těch NPC je docela dost, při hře si to nestíhám zapisovat a někdy třeba až po pár sezeních zjistím, že se některé NPC opakuje.

Řešíte někdo podobné věci, a pokud ano, tak jak?

___

Mimo tohle téma - na sezení byl moc krásný moment, když došlo na téma, kdo požil nápoj umožňující ovládání lidí, a jeden z agentů povídá "To fungovalo jinak Johan z naší sekce se napil, a nemělo to na něj vliv. Vlastně možná jo, pak viděl všude viděl takovou chobotnici všude, Shoghotha. A vlastně ještě podstoupit test s umrtveném a znovuoživením." - (nechápavé pohledy ostatních agentů) - "No, nechal se umrtvit na výstavě a pak oživit, ale všechny nás stáhl do té smrti a nemohli jsme se dostat pryč."

Ale jinak byl tenhle Johann úplně normální :-)
27.1.2020 12:21 - Jerson
Konečně mě napadlo, jak by šlo udělat dobrodružství pro svět Omegy, aby se zápletka dala použít opakovaně, jako vstupní dobrodružství a zároveň se v případě zájmu dala propojit s multikampaní, aniž by vyžadovala můj dohled. Hodilo by se mi pár lidí, kteří by mi řekli svůj názor na různé prvky dřív, než je napíšu. A nechci to řešit úplně veřejně, protože bych tohle dobrodružství rád otestoval na letošním Gameconu a jiných otevřených hraních.

Má někdo zájem dělat mi dobrovolného konzultanta?
27.1.2020 12:28 - LokiB
Jasně.
Nick:
Velikost okna: [1] [2] [3]
Zobrazit náhled Zobrazit náhled
Tagy:
Vaše IP adresa není z "bezpečných" adres. Příspěvek se odešlou pouze se správně opsaným kódem. Pokud nechcete opisovat kód, můžete se přihlásit (pokud nemáte účet, nejprve se zaregistrujte), nebo nám poslat informaci na PM a my Vaši IP adresu přidáme.
ČAS neregistrovaní : 0.027580976486206 sec;
Starší
1 až 20 z 42 >
ČAS 0.17613577842712 secREMOTE_IP: 3.227.2.246