Aiss Maril Branwenn

Původ
dům Maril, padlá šlechta Bael Turath
Zaměření
kněžka Havraní Královny
Osud postavy je otevřen
Ikona postavy

Cíl postavy

Osvobodit Janosovu duši z domény Nekonečných cest.

Životní moto

To se nějak pořeší za běhu.

Vlastní popis postavy

Vstřícná a usměvavá, přemýšlivá a věrná - Aiss v sobě snoubí chlad Havranů s ohnivou krví tieflinga. Mladá kněžka Královny je málem ještě dítě, život po ní ale náhle chce mnohem víc.

  • Pán Vendamir ji poprvé nalezl poté, co jej k ní navedl tehdy tajemný a nepoznaný Janos Bran. Stála opuštěná na kraji lesa, pozorujíc zástup uprchlíků na cestě. V umolousaném uzlíčku držela to, co zbylo z její rodiny. Doslova.
  • Protože bylo příliš nebezpečné, aby zůstala ve Varteně, Aiss byla ukryta do malého sirotčince v Anidaru, přístavním městě u Jižního moře. Netušila, že na ni občas přijede dohlédnout Vendamir nebo Janos.
  • Přibližně v šesti letech - nejspíš poté, co nějakým nevhodným způsobem ukázala svou moc - pro ni přišel Janos. Aiss okamžitě věděla, že s ním má odejít, ještě než na ni poprvé promluvil. Je to jedna z jejích nejšťastnějších vzpomínek. Janos ji vzal do kláštera v Sarbatoin, kde ji nechal projít obřadem zasvěcení a započal tak její cestu Havrana.
  • Protože Janos byl často na cestách, vyrůstala hlavně pod dohledem paní Maeve, představené kláštera. Stala se součástí místního gangu, který si říkal Ptáčata.
  • Časem si uvědomila, že ji k Janosovi táhne víc než jen sesterská láska. Přijal její vyznání, vztah ale drželi z různých důvodů v utajení.
  • Nakonec je Aiss vyslána na cestu - má pocit, že je to trest za něco, co neudělala. Brzy ale zjistí, že teprve teď slyší Královnin hlas, a že začíná mít ráda ty, co byli vysláni s ní, i ty, co se náhodou připojili.
Více informací na adrese: http://www.d20.cz/clanky/pribehy/amazing-adventures-aiss.html Postavu spravuje: Sethi
ČAS neregistrovaní : 0.0014400482177734 sec;
Nenalezeny žádné záznamy.
ČAS 0.02095103263855 secREMOTE_IP: 3.134.104.173