Čas pro hrdiny

Autorská citace #38
4.4.2008 00:16 - JackPhoenix
Taky se omlouvám, seminárka a projekt do školy dají člověku zabrat. Jinak postava bude buď Angličan nebo Američan. Pokud jde o styl hry, jsem schopný přizpůsobit se čemukoliv, zkusil bych něco detektivního, ale moje prozatimní zkušenosti s RPG všech druhů jsou spíš akční. Navíc moje znalost doby vychází z Indiana Jonese :)
Autorská citace #39
6.4.2008 18:27 - Jerson
Indiana Jones je docela dobrý výukový film pro teto účely, lepší než nic. A styl hry bych naopak rád přizpůsobil hráčům než naopak, to jsem dělal doteď.
Vůbec by nebylo na škodu mi napsat, jakou scénu bystě rádi odehráli, nebo alespoň zápletku. Či mi napsat oblíbený film (a proč se vám líbí).
Autorská citace #40
8.4.2008 08:09 - Lajla
Po pravdě, jsem na tom stejně jako Jack, z tohoto období znám leda jen pár válečných filmů + Indianu Jonese. A líbilo by se mi potkat pološíleného profesora, který za pomoci deštníku a ptactva sestřelí Messerschmitta :o)
Autorská citace #41
8.4.2008 08:36 - Jerson
Tento způsob likvidace letounů je už profláklý, ale nebudu vám bránit vymyslet něco jiného. Nicméně s finální podobou světa musím počkat do soboty, až se uzavře současný příběh.
Zatím se zeptám zde - chcete mít schopnosti postavy rozdělené na základní vlastnosti (pro všechny stejné) a rozvíjející dovednosti pro každou postavu zvlášť, nebo vám budou stačit jen dovednosti?
A dále, zda chcete mít schopnosti svých postav popsané čísly od 1 do maxima 10 nebo od 1 do maxima 20? Nebo vám na tomto nezáleží ... ?
Jde o to, že pokud budou postavy popsány vlastnostmi i dovednostmi, tak bude o něco složitější jejich vytváření, ale zase pokud se dostanete do situace, ve které nemůžete ani vzdáleně využít žádnou svou dovednost, ještě pořád máte jako základ vlastnost. V opačném případě bude postava definovaná tím co umí, ale pokud se dostane do situace, se kterou nemá žádné zkušenosti a nemůže použít žádnou svou schopnost (nebo hráč nevymyslí jakou schopnost by mohl použít), může uspět jen za cenu stejného množství neúspěchů.
Hrát se dá obojím způsobem.
Maximální rozsah s tímto souvisí - v případě hodnocení vlastností a dovedností zvlášť bude maximum vyšší než když se budou hodnotit pouze dovednosti. Na durhou stranu nižší maximální rozsah znamená, že každý úspěch i neúspěch bude mít větší váhu.
Stejné otázky položím svým hráčům a pak společně dáme dohromady finální výsledek platný pro všechny, takže váš názor může výslednou podobu také ovlivnit.
Autorská citace #42
8.4.2008 08:47 - Lotrando
Přikláním se k několika málo vlastnostím se širokým záběrem pro situace, kdy se nehodí žádná dovednost. Stejně tak se přikláním ke široce definovaným dovednostem a jejich variabilnímu použití.
U rozsahu si nejsem jistý, proč je potřeba větší když jsou vlastnosti i dovednosti, takže nebudu odpovídat.
Vlastnosti lze také chápat jako vrozené dovednosti, pro zjednodušení systému.
Autorská citace #43
8.4.2008 09:22 - Jerson
Lotrando, můžu hodnotit zvlášť vlastnosti a zvlášť dovednosti, takže zručný člověk bude mít vlastnost šikovnost na 7 a k tomu ještě bude třeba schopný opravář s dovedností opravy na 8, dohromady maximum 15. A nebo může schopný opravář znamenat, že dotyčný má opravy na hodnocení 8 celkově, a kolik z toho tvoří přirozená zručnost a kolik naučená schopnost nás nemusí zajímat, dokud ten samý jedinec nebude třeba otvírat zámek, na což lze uplatnit zručnost, ale už ne opravy.
Autorská citace #45
8.4.2008 13:45 - sirien
Obecně definované vlastnosti sčítané s dovednostmi, oboje do maxima 10, takže celkové maximum bude 20.
Autorská citace #46
14.4.2008 12:56 - Jerson
Takže dámy a pánové, začneme. Ti co mají postavy si je mohou vytvořit na herním foru, tedy přiřadit postavě obrázek, napsat popis a dát mi vědět, já je pak zařadím do správné skupiny a lehce to rozjedeme. Postupně budeme doplňovat detaily, které se ukážou být potřebné.
Ti co ještě postavu nemají a opravdu chtějí hrát by už pomalu mohli přemýšlet, co si tedy vymyslí.
Autorská citace #49
28.4.2008 11:21 - Jerson
Kampaň Druhá válka o svět jsme v sobotu dohráli, svět pro Omegu má finální podobu, takže už můžeme hrát naostro.
(To píšu zejména těm, kteří se hlásili jako že budou hrát a od té doby jsem o nich neslyšel - pokud stále mají zájem a čas, ať se mi ozvou)
Autorská citace #59
2.6.2008 15:16 - Jerson
Protože jsem při narazil na několik opakujících se nejasností ohledně vybírání postav, napíšu sem pár věcí:
Hráč musí své postavě vymyslet motivaci, důvod a způsob jak bych ji mohl zapojit do tajné organizace. Existuje několik omezujících podmínek - o samotné organizaci ví jen málo zasvěcených lidí a nezasvěcený jedinec prakticky nemá šanci se do ní dostat.
Možné (nikoliv vcšechny možné) způsoby:
- postava působí v tajné službě nějakého státu a je nadřízenými vyslána do nově zformovaného mezinárodního vyšetřovacího orgánu, aby zastupovala její zájmy (jak státní, tak přímo dané tajné služby.) Možná varianta je "odložení" neschopného, nepohodlného, příliš chytrého, zvláštního nebo jinak nezapadajícího agenta do organizace zabývající se "nějakými nesmysly". Tyto postavy můžou být více či méně vycvičené a mohou mít obecné i konkrétní úkoly od své mateřské organizace. Důležité je, že ani nadřízení taové postavy nemají podrobnější informace (například neznají ani jméno).
- postava se zajímá o neobvyklé jevy, nebo se v její přítomnosti vyskytují o něco častěji, a zároveň má známého, který buď v tajné službě pracuje, nebo ví o člověku, který v ní pracuje. Tato postava je vyslaná zprostředkovaně, takže nemusí mít prakticky žádné informace a celá záležitost může vypadat spíše jako nějaká hra podivínů.
- postava je "náhodný kolemjdoucí" - zapojí se do nějakého případu, na který budou přiděleni i agenti, a projeví neobvyklé schopnosti a dostatečnou ochotu i schopnost spolupracovat. Motivace ke vstupu do tajné služby by měla být hodně silná.
Je i pár omezení. Postava nesmí být příliš známá, protože organizace pracuje v utajení. Podotýkám, že podrobně sleduju každé narušení utajení a dělám si čárky, takže celkově pro organizaci narůstá problém, který bude dříve či později nutno řešit, a bude ho nutno řešit opakovaně. Člověk známý větší skupině lidí by snadno mohl způsobit více škody než užitku, stejně tka člověk, který by měl kromě členství v organizaci závažné tajemství, jehož prozrazení by mohlo ohrozit nejen jeho, ale i všechny ostatní.
Poslední věc - pří výběru národnosti nebo státní příslušnosti se snažte vybírat ty, které jsou zastoupeny méně nebo vůbec.
Autorská citace #84
13.8.2008 18:59 - Dukolm
Tak rád se přidám jen bych na tebe Jersone měl malou prosbu potřeboval bych jestli máš přístup ke skeneru nebo fotáku tak kopii svého osobáku abych si mohl vytvořit postavu na tom serveru nějka sem si do svých poznámek ze hry věci z osobního deníku nepřepisoval. Jakým stylem máš v plánu hrát? (fórum že každý něco napíše když bude mít čas nebo ve stylu chatu kde se všichni sejdeme v jeden smluvený čas)
Autorská citace #86
14.8.2008 13:53 - Jerson
Dukolme, tobě můžu hodnoty přepsat přímo, ale kdyžtak ti ho pošlu ofocený zítra, a Merline, pokud chceš mít papírovou verzi, tak ji pošlu také zítra (ale není to až tak nutné).
Jinak hraju formou fora, tedy kdo přijde, ten napíše, pokud možno alespoň každý druhý den. Setkání v přesný čas je taky možné, ale nevím zda se nám to podaří více než jen občas, zejména takhle v létě.
Autorská citace #87
28.8.2008 15:13 - Goran
Jak vlastně vypadá svět? Když pominu detaily (stejně se v daném období tak dobře nevyznám) a věci, které by v našem světě klidně být mohly (konspirační teorie a paranormální jevy), tak co je jinak?
Autorská citace #88
28.8.2008 17:38 - Jerson
V květnu roku 1938 problěhla Československo-Německá válka o Sudety, kterou Německo po měsíci a 30 000 mrtvých vyhrálo, nicméně Hitlerova popularita velmi rychle klesla, protože čechoslováci měli 50x menší ztráty. V roce 39 je NSDAP stále jedinou stranou v Říši, ale Hitler na veřejnosti vystupuje už velmi málo.
Autorská citace #95
27.9.2008 17:37 - sirien
Jeden nedostatek ve formuláři hlášení mise:
V šíleně poslepované organizaci jako je Omega by se hodilo dát do úvodu kolonku "jazyk", ke které by člověk napsal, jakým jazykem vlastně hlášení píše :)
Autorská citace #96
27.9.2008 20:47 - Jerson
Pravda, ale to je metaherní informace. Lze předpokládat, že hlášení je dostupné v několika jazycích. To jen já vás nenutím psát ho v anglině, fránině a němčině :-)
Autorská citace #97
27.9.2008 21:53 - sirien
To je ale právě zajímavá otázka - překládá ty hlášení po nás někdo, nebo je máme my sami psát ve více jazycích, nebo máme zadáno psát je v konkrétním jazyce?
Mě by to totiž herně docela zajímalo - pokud jsem nedostal žádné bližší insturkce tak natvrdo odevzdám hlášení v Irštině a budu tiše čekat na reakci... a pokud žádná nepřijde, tak to příští hlášení odevzdám taky nějak vtipně...
Autorská citace #98
27.9.2008 21:54 - sirien
Btw - nadnárodní organizace prostě z administrativních a jiných důvodů musí mít nějakej omezenej počet "úředních" jazyků - s tim že ok, politická organizace jich může mít i víc, ale pro tajnou organizaci jsou už tři docela hodně...
Autorská citace #99
28.9.2008 10:23 - Goran
Jsem pro francouzštinu, angličtinu a němčinu. Napsané to tam být musí, i když by klidně stačila poznámka pod čarou malým šedivým písmem dole.
29.9.2008 07:36 - Jerson
Siriene, instrukce jsi dostal - hlášení musí být v tom jazyce, ve kterém se domlouváš s ostatními členy sekce - úřední jazyk každé sekce předurčuje koordinátor, který na vás jedním jazykem mluví.
Dále píšeš kopie hlášení v dalších jazycích, které ovládáš, minimálně jednom světovém.

Jinak se předpokládá, že každý agent bude dříve či později umět anglicky, francouzsky a německy. Koordinátoři to mají jako podmínku.

Ještě připomenu, že agenti se ve zprávě označují jen číslem, tedy "agent 10" nebo "A10"

Pro přispívání do diskuse se musíš přihlásit (zapomenuté heslo). Pokud účet nemáš, registrace trvá půl minuty a 5 kliknutí.

ČAS neregistrovaní : 0.0011410713195801 sec;
Nenalezeny žádné záznamy.
1 až 20 z 25 >
ČAS 0.062222003936768 secREMOTE_IP: 3.236.219.157